6. marca 2013

Podnikateľ roka - Biznisman of the year

Koncom februára sa v prestížnych priestoroch bratislavského hotela Hilton odovzdávali ceny najlepším biznismenom roka. Akciu Podnikateľ roka 2012 sme zahájili naším novým projektom - tanečnou módnou show - The millennium fashion show, inšpirovanou príbehom svetoznámeho muzikálu Andrew Lloyd Webbera Fantóm opery.

Spojenie tanca, operného spevu a módnej show je na Slovensku unikátnou záležitosťou.

1 komentár:

  1. Moje svedectvo Ahojte všetci. Som tu, aby som potvrdil, ako som dostal pôžičku od pána Benjamina po tom, čo som niekoľkokrát požiadal od rôznych požičiavateľov pôžičiek, ktorí sľúbili pomoc, ale nikdy mi pôžičku nedali. Kým ma môj priateľ nepriblížil pánovi Benjaminovi Leeovi, sľúbil mi pomoc a skutočne urobil, čo sľúbil, bez akejkoľvek formy omeškania. Nikdy som si nemyslel, že stále existujú spoľahlivé pôžičky na pôžičky, až kým sa nestretnem s pánom Benjaminom Lee, ktorý s tým skutočne pomohol pôžičku a zmenilo moje presvedčenie. Neviem, či nejakým spôsobom potrebujete skutočnú a naliehavú pôžičku. Môžete sa obrátiť na pána Benjamina prostredníctvom WhatsApp + 1-989-394-3740 a jeho e-mailu: Lfdsloans@outlook.com ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť